My Mum Event Raya 2008 Alhamdulillah

>> Isnin, 6 Oktober 2008


















Assalamualaikum
ni merupakan gmba aku dgn mak aku
yang di ambil pada hari raya 2008 kelmarin Alhamdulillah

di ambil guna henset abg sani Alhamdulillah
pastu send gmba tu ke email yahoo aku then ke blog ni Alhamdulillah


raya 2008 baru berakhir smlm
adik beradik aku semua blk dari muar Alhamdulillah

pakcik makcik yg dtg adlh bik menah
bik menon, pmn lee, pmn nor
wak yah, zaidon , then dorang wat tahlil pada raya kedua Alhamdulillah


selain itu kuarga mertua abg amin juga dtg
konvoi bang ngah lebih kurang 14 moto dari srmbn Alhamdulillah


then aku dpt raya umah ckgu phm dgn ahzam Alhamdulillah

umah ckgu husna, edi,nuar, sg yu

ok stop dulu

Assalamualaikum

3 ulasan:

i'm Lina 27 Februari 2009 pada 11:55 PG  

alahai....
manjenye dia pOsing ngan mak dia yer...

*_*

SERV-U 's Blog 27 Februari 2009 pada 4:05 PTG  
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
. 27 Februari 2009 pada 4:07 PTG  

THANKS AKAK KRU ,BAGI KOMEN HEHEHE,
BILA BOLEH MAKAN KEK SHEPHERD'S KRU HAH HAH HAH HAH!

Senarai Blog Saya

KRU

...

reKRUed

...

TYCO

...

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP